Autoverkoop digitaliseert. Digitaliseer jij mee? - OOMT
Onderzoek

Autoverkoop digitaliseert. Digitaliseer jij mee?

De klantreis speelt een grote rol bij de aankoop van een nieuwe of een gebruikte auto. Autofabrikanten kiezen in de toekomst vaker voor virtuele showrooms en virtuele salesassistenten. Wat betekent dat voor jouw werk als autoverkoper?

Een groot deel van automotive retail speelt zich online af. Klanten bereiden zich online voor op de aankoop van een andere auto. Toch blijven fysieke showrooms en verkopers onmisbare schakels in het aankoopproces, blijkt uit de onderzoek van BOVAG.

Autoverkopers veranderen steeds meer in productspecialisten. Als verkoper heb je nieuwe digitale vaardigheden nodig en moet je ook nog eens verstand hebben van aanvullende producten zoals verzekering en financiering.

Ben jij klaar voor de digitale toekomst van automotive retail? Zie je kansen om te groeien in je vak? De coaches van OOMT staan voor je klaar met tips en advies. OOMT loopbaancoaching geeft richting aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Kies een onderwerp en ontdek het zelf.

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.