Workshop Het goede gesprek
Door alle ontwikkelingen in de mobiliteitsbranche, komen er ook veel veranderingen op je bedrijf en op je medewerkers af. Het is daarom belangrijk om continue met elkaar in gesprek te blijven. Je kan je medewerker bijvoorbeeld vragen: ‘Wat betekenen al die veranderingen voor jou?’, ‘Hoe beïnvloedt dit jou?, ‘Wat heb je nodig om goed en fijn te werken?’. Maar ook: ‘Hoe gaat het nu met je?’. Oprechte belangstelling dus!
Uit onderzoek is gebleken dat het actief in gesprek gaan en blijven niet alleen tevreden maar vooral ook betrokken en loyale medewerkers oplevert. En dit zorgt weer voor hogere productiviteit, minder fouten, meer werkplezier, hogere klanttevredenheid en minder verloop. Het is dan ook de moeite waard om hier aandacht en tijd aan te besteden!
Maar hoe doe je dat, een ‘goed gesprek’ voeren? Tijdens deze workshop krijg je hier allerlei praktische tips en trucs voor en ga je vooral ook interactief met elkaar aan de slag. Je leert bijvoorbeeld hoe je zo’n gesprek kunt starten. Je krijgt de kans om ervaring op te doen in de gesprekken zelf en je leert hoe je ze op een goede manier kunt afronden.
Deze 3 uur durende workshop is bedoeld om je bewust te maken van jouw eigen gedrag en rol tijdens gesprekken met je medewerkers. De workshop wordt daarom opgevolgd door een individueel gesprek met een OOMT-coach. Hierin wordt besproken wat de workshop je gebracht heeft en welke verdere hulp of ondersteuning je nog nodig hebt.
Meer informatie en aanmelden
Heb je interesse in deze workshop? Schrijf je in via onderstaand inschrijfformulier. Er wordt dan contact met je opgenomen om verdere afspraken te maken. Wil je meer informatie over deze workshop? Neem contact op met de OOMT Servicedesk, telefoon 0800 – 0155 of servicedesk@oomt.nl.
Data en locaties
De workshop vindt plaats van 17.30 tot 21.00 uur (met eten vooraf tussen 17.30 en 18.00 uur). Er zijn momenteel geen nieuwe data gepland. Schrijf je in via onderstaand formulier, dan laten wij je weten wanneer er een nieuwe datum beschikbaar is.